Mindannyian törvényen kívüliek vagyunk…
De néhányunk legendává válik.

 

Vas. Jún. 23 2024, 22:35


Égisz



A hold vonzása hatással lehet a vérfarkas temperamentumára, még születésétől kezdve. Garouék észrevették
ezt, és az ezért elismert öt védnökséget, ill
holdjelek, amelyek megszabják a kölyök szerepét a Garou társadalomban.
Amikor egy vérfarkas megszületik, különleges alkalmasságot kap a születését figyelő holdfázistól. Ez az éghajlat hatással lehet egy vérfarkas dühére, különösen akkor, ha
a hold az ő égisze alatt van. Mesék a vérfarkasokról
telihold alatti ölés szinte biztos volt
a dühös Ahroun, a Garou harcos elitje kezdte,
haraggal tölti el a holdjukat..




Ragabash - Az Újhold
Minden társadalomnak szüksége van egy lázadóra, valakire, aki megkérdőjelezi a "status qou"-t, és elgondolkodtatja az embereket, vajon tényleg a legjobbak-e a dolgok úgy, ahogy vannak. Ez a Ragabash – a csaló, a bolond, az ellenkezője. Ragabash, a legsötétebb éjszakák gyermekei gyakran felderítőként és kémként működnek, és alternatív terveket készítenek falkatársaik számára. Sokan bosszantónak találják a Ragabash-t, de az ő ravaszsága nélkül elvesznek.
Alkalmasság: Lopakodó. Bármilyen rejtett, alattomos vagy lopakodó akció megkísérlésekor a Ragabash egy kockát adhat a megfelelő dobáshoz.




Theurge - A Sarló Hold
A sarló hold pengeként világít. Ennek fényében a Theurge, a Garou látnoka békét köt a szellemvilággal. Mint a bennszülött kultúrák emberi sámánjai, a Theurge vérfarkasok zárkózottan és titokzatosan állnak, meghatódva és megkülönböztetve attól a belátástól, amelyet megszereztek. Ugyanolyan kegyelemmel irányíthatják, gyógyíthatják vagy árthatnak. Nélkülük a törzs addig vándorolhat, amíg a Wyrm teljesen le nem nyeli őket.
Alkalmasság: A szellemvilág. Amikor megpróbál rácáfolni, fenyegetni vagy más módon bánni szellemekkel, a Theurge extra kockát kap a dobásokhoz. Ez nem vonatkozik a Bane-okkal való küzdelemre, bár az ellenük lévő többi dobómágusra igen.




Philodox - A Félhold
Miközben a félhold egyensúlyba hozza a fényt és a sötétséget, a Philodox-ok a farkas és az ember, a Harag és a Gnózis, a szenvedély és a bölcsesség határán húzódnak. A Phildox a falka mediátora, akihez a másik Garou tanácsot vagy viták tisztességes megoldását kéri. Becsülete általában megkérdőjelezhetetlen. Bíróként, törvényhozóként és a kihívások mestereként a Philodox páratlan. Személyes ügyei vannak, gyakran tanácsot tartanak, hacsak nem kérik, de azonnal közbelépnek, ha potenciális veszélyt észlelnek a falkában.
Alkalmasság: Ítélőképesség. A Garou-társadalom természetes döntőbírójaként a Philodox-ok plusz kockát kapnak minden olyan dobás után, amelyet egy ügy igazságának megállapítására dobnak, függetlenül attól, hogy ez dönti el, hogy az informátor hazudik-e, vagy megpróbál átlátni egy álcán.




Galliard - A Dagadó Hold
Ahogy Luna teherbe esik Haragtól, megkéri a Holdtáncost, hogy énekelje el a harcról és a múlt dicsőségeiről szóló dalait. Figyelembe véve a hívást, a Galliard felemeli a hangját az éjszaka ellen, ihletet és vagyont idézve tiszta, tökéletes üvöltésével. A Galliardok a történet mesélők, a szórakoztatók, a művészek, a régi mesék és az új módok énekesei. A spontán és ötletes holdtáncosok a csapat lelke. Felemelik a másik szellemét, és emlékeztetik őket arra, hogy mi az, amiért harcolnak. A Galliardok önmagukban is gyakran félelmetes harcosok, akik lángokban állnak Luna szenvedélyében. Az, hogy új táncát egy újonnan talált tisztáson vagy az ellenség kiömlött beleiben játsszák, egy Galliard számára keveset számít.
Alkalmasság: Szójátékos. Amikor egy beszéddel megpróbálja lenyűgözni, megingatni vagy más módon befolyásolni a hallgatóságot, a Galliard dobhat egy kockát. Ez a képesség nem hatásos szellemekre, állatokra vagy más olyan lényekre, amelyek nem a nyelven keresztül érvelnek. A Mesélő belátása szerint ez az alkalmasság segíthet a Galliardnak bizonyos fomori vagy más ellenségek ellen.




Ahroun - A Telihold
Amikor telihold van, a Garou-k tele vannak Haraggal. És az Ahrounok tele vannak a legnagyobb Haraggal. Ők a Garou nemzet harcosai, mindig az elsők a csatában, és az utolsó visszavonulásban. Gyakran alacsony erejűek és gyorsan harcolnak, de a legbölcsebb és legnagyszerűbb Ahrounok azok, akik elsajátították a stratégiát és a fizikai harc művészetét.
Alkalmasság: Harc. A Garou harcosai a körben végrehajtott bármely harci akcióhoz hozzáadhatnak egy kockát. Egy Ahroun dönthet úgy, hogy dob egy kockát, hogy eltalálja az ellenséget, vagy ehelyett egy dobásra költi, hogy elviselje a sebzést.


Admin
Admin
A Triát dolgozója
Nyomaim :
60
Csatlakozás :
2024. Jan. 01.
https://sherwood-frpg.hungarianforum.com
Vissza az elejére Go down
1 / 1 oldal

Ugrás :
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Sherwood banditái :: Tudnivalók :: Alap tudnivalók :: Garou-